Saturday, November 11, 2006

peniskoker


Wij leven in het tijdperk van " de platformen ". Je kan het zo gek niet bedenken of er is wel een of ander platform dat zich met de materie in kwestie bezighoud .( liefst gesubsidieerd uit oogpunt van dat andere modewoord " diversiteit " ) .
Zo kom ik al surfend oog in oog met het platform " blijf van mijn hoofddoek ". In een open brief aan de burgemeester van Mechelen wordt gepleit voor het recht op dragen van "de hoofddoek " in het onderwijs, werk, waar dan ook in het maatschappelijk netwerk, kortom overal. Persoonlijke vrijheid van het individu , verrijkende multicultuur, opkomen voor zijn eigenheid, anti-racisme, vrijheid van godsdienst...weet je wel !

Terecht wijst " blijf van mijn hoofdoek" hier op een flagrant onrecht dat onze allochtone medeburgers wordt aangedaan. Het wordt trouwens meer dan tijd dat elke discriminatoire toestand tegen de diversiteit in onze maatschappij verder wordt weggewerkt. Waar blijven de oproepen en aanklachten van onze overige minderheden ? Naar mijn gevoel dienen volgende platformen per urgentie deze eis bij te treden, zoniet dringend opgericht te worden:
Platvorm: " blijf van mijn boerka "
Platvorm: " blijf van mijn djelaba "
Platvorm: " blijf van mijn peniskoker "
Platvorm: " blijf van mijn piercings "
Platvorm: " blijf van mijn zorro-masker"
Platvorm: " blijf van mijn Sinterklaasbaard "
Platvorm: " blijf van mijn tulband "
Platvorm: " blijf van mijn sombrero "
Platvorm: " blijf van mijn klak "
Platvorm: " blijf van mijn bolhoed "
Platvorm: " blijf van mijn hanenkam "
Platvorm: " blijf van mijn travestie outfit "
Platvorm: " blijf van mijn monokini "
Platvorm: " blijf van mijn doorkijkbloes "
Platvorm: " blijf van mijn tijgervel "
Platvorm: " blijf van mijn tutu"
...
Zelf overweeg ik de oprichting van het platvorm : " blijf van mijn spaarcenten "

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home