Sunday, November 12, 2006

Full Stop


Dit is mijn laatste blog . n° 100 . ( er is er één met name gecencureerd voor verschijning )
Niet dat ik er absoluut geen zin meer in heb, maar eerder omdat het mij weinig zinvol lijkt.
Trouwens niemand zit op mijn mening te wachten, en die mening hoeft niet persé uitgeschreven te worden om te blijven gelden.
Hotel India Lima Lima, in final for a full stop landing !

Dag vrienden van Broken Hill.

UPDATE: Hotel India Lima Lima, not cleared to land, make a go around, right turn out !

Hoofdzakelijk om de vrede in mijn gezin te bewaren , en omwille van therapeutische overwegingen, zal ik dus de blog nog open houden. ( Tot ik het echt beu ben uiteraard ! )

1 Comments:

Blogger stefkens said...

Echt "wachten" neen. Maar toch steeds welkom. Tot nog eens of adios.
Met dank voor de koppeling

12:33 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home