Thursday, January 04, 2007

Solden


Stormloop naar de jaarlijkse "solden ". Wegens de zachte winter blijkt de voorraad onverkochte kleding aanzienlijke proporties aan te nemen en zijn er meer dan ooit " zaakjes" te doen.
Terwijl mijn vrouwelijke familieleden ten strijde zijn getrokken om hun deel van de buit binnen te halen, schrijf ik deze blog. Over " proporties " gesproken, vraag ik mij af wat er inmiddels is geworden van de tegenhanger van de " wonderbra" , voor mannen de zgn. " wonderjock".
In november ll. werd deze onderbroek, die de man helpt " om het zaakje naar voren te brengen en te houden", gelanceerd , en de eerste week werden er wereldwijd naar verluidt al 50.000 van verkocht. Is de rage ondertussen voorbij en liggen deze attributen inmiddels mede in de aanbieding ? Ik laat deze kelk aan mij voorbij gaan, zodat ik het wel nooit te weten zal komen. Een gok ? Ik geloof er niet echt in. Een " wonder-bankrekening daarentegen heeft meer kans op de nodige aantrek ( lijkt mij ). Het mag dan al de wens van mannen zijn om overal groter te lijken, inclusief voor wat in hun broek zit, nadeel lijkt mij dat , als het uur van de waarheid er dan aankomt, de afgang wel eens al te pijnlijk zou kunnen zijn.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home