Tuesday, January 02, 2007

keep it simple


Mijn zus vindt dat ik geobsedeerd ben door de moslimbedreiging. Althans dat meent zij te moeten opmaken uit de veelvuldigheid waarmee ik dat thema aanhaal in mijn blog. Ik vermoed dat haar gedachtengang hieromtrent ingegeven is door de afwezigheid van grote aantallen migranten in de "stille kempen" waar zij woont en werkt. Als je je dan ook nog weinig betrokken voelt bij het politiek-sociaal gebeuren op breder vlak ( breder dan de ruime dorpscultuur ) dan is de multiculturele miskleun natuurlijk niet je eerste bezorgdheid. Niettemin wil ik me graag voornemen me minder te ergeren aan de multicul. ( of minstens deze ergernissen meer voor mijzelf te houden )
Dus ander onderwerp, de modelstaat van paars dan maar. Het staatsblad telt in 2006 amper 76.000 pagina's ( stijging 25%) , en zoals u weet wordt elke Belg verondersteld de inhoud van de wet te kennen.
Succes, en bravo voor het ministerie van administratieve vereenvoudiging !

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home