Monday, January 01, 2007

Dag één


Wat later op dan gewoonlijk.
11.00 h nieuwjaarsconcert vanuit Wenen op één.
Onze zoon komt op de middag nog wat slaperig van de nieuwjaarsfuif.
Onze jongste dochter arriveert na een drukke nacht-wacht . (Een hollander met verbrande oogleden ingevolge vuurwerkknal als hot-spot .)
's Namiddags komt onze oudste dochter met de boys en Jill , die een nieuwjaarsbrief bij hebben voor de grootouders.
De begroeting van mijn oudste boy was wel even slikken: " ik heb slecht nieuws " en dat op de eerste dag van het jaar, geef toe...!
Ja wat dan, boy? " ik mag veertien dagen geen TV meer zien ! ".
Hoezo, wat is er dan gebeurd ? Dat moesten we dan maar aan de mama vragen.
( Bleek dat boy- samen met andere bezoekertjes?, dat zou het verder onderzoek nog uitwijzen- tijdens bezoek bij vrienden de witte stoffen zitbank met balpen had gedecoreerd ! ). Als dat nu ook al niet meer mag !

In de latere namiddag , jaarlijkse bijeenkomst bij mijn vader met mijn broer en zus.
Alles OK.
Dat was de eerste dag !

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home