Sunday, September 10, 2006

Wonderboy


Patrick is zodanig zelfingenomen dat zijn voornaam als slogan volstaat. Ik geef toe dat zijn campagne met enkel foto's van BV's niet slecht gevonden is om aandacht te trekken. Zelf noemt hij het een " uitgekiende strategie". Men is reclamejongen of men is het niet, nietwaar ?
Een andere vraag is of deze uitgekiende strategie wel zo zuiver op de graat is ?
Patrick laat immers nog verder in zijn kaarten kijken: " de BV's werden vooraf grondig 'afgetast ' vooraleer zij gevraagd werden, zodat wij praktisch geen weigeringen kregen "
Inderdaad een uitgekiende strategie , eerst even ' aftasten ' wie nog geinteresseerd is om in de toekomst tot de 'regime'-ploeg te behoren ( subsidie, voorkeursbehandeling, positieve kritiek , steuntje in de rug ... ?) en dan enkel diegenen vragen waar men ' vangst' heeft, om dan triomfantelijk te kunnen verkondigen dat haast niemand geweigerd heeft. Chapeau, Patrick ! Ik dacht nochtans dat de rechtstreekse verkiezing van een burgemeester door u toedoen niet gewenst was ?
Dit is natuurlijk de vertrouwde " ons kent ons " tactiek van het zuiverste water.
Olijkerd Guy Mortier kon vanzelfsprekend evenmin ontbreken : " we moeten ophouden met Vlaams Belang-stemmers te vergelijken met mestkevers, dat verdienen die beestjes niet ".
Heel grappig ! intellectueel hoogstaand en vooral respectvol tegenover 1 miljoen kiezers !

En het orkest op de Titanic speelde onverstoord door...

bron: http://vrtnieuws.net ( Patrick start campagne )

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home