Gat in de markt
Dat ijdelheid en behaagzucht een vanzelfsprekende en universele eigenschap is van de menselijke soort, en in iets meer uitgesproken mate van het vrouwelijk deel ervan, is niet bepaald een nieuw fenomeen. In de vier windstreken is dit kenmerk van de vrouwelijke psyche terug te vinden. Vooral de " life-style" business maakt er gretig gebruik van . Zeg maar dat bij uitstek de " mode-industrie " gedragen wordt door deze instinctmatige behoefte om de eeuwige jeugd te bewaren. Cosmetica, parfum, fitness, body-training, welness-therapieën, juwelen, kleding... zijn evenzoveel exponenten om"the bold and the beautifull " te evenaren.
Wellicht de meest charmante niche-markt van de kledingsindustrie, is behoudens de lingerie voorzeker de " badpakkenmode". In onze contreiën is deze sector vooral gekenmerkt door een minimaal textielverbruik, maar misschien komt hierin weldra verandering. Een Turks modehuis heeft immers sinds kort zich toegelegd op een nieuwe ( succesvolle ) modelijn van moslima-badpakken.
Tegelijkertijd elegant , kleurrijk en ruim bemeten , zoals u op de foto merkt !. De moslima kan voortaan op een welvoeglijke wijze aan de strand-en badgeneugten deelnemen zonder in conflict te komen met de voorschriften van de Koran of de achterdocht van haar man.
Voorwaar een grandioos idee , met een enorm marktpotentieel in de moslimlanden en ver daarbuiten!
0 Comments:
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home