Friday, December 21, 2007

gras


Kerstmis, Nieuwjaar, Offerfeest ( niet te vergeten ! ). Dagen van vrede en jolijt, toch mag de " kritische noot " niet ontbreken. Zo hoorde ik vanmorgen op de radio een uitgebreid interview met een afgezant van " het kalkoenbevrijdingsfront " ( ? ) Nou , et alors, op een vzw'tje meer of minder komt het toch ook niet aan. De onvermijdelijke Michel Vandenbosch moet zijn Gaia -nummertje uiteraard ook opvoeren. Vandaar, 10 man en een paardekop rond een buitenmaats spandoek met slogans tegen de ganzenpastei-consument! Onder massale persbelangstelling vanzelfsprekend. Nu met die " paardekop" bedoel ik niets bijzonder, wel valt het mij op dat Michelleke"s kop en lijf alsmaar uitzetten , dit in sterk contrast met het doorsnee azijnpisserssilhoƫt van de modelveganist . Volgens mij is dit niet het korpus van een graseter! ( Meer zeg ik niet )

Omtrent de " rituele ( barbaarse ) slachtingen hoorde ik nog geen protest in de media. Toeval ?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home