Opel
Het is onvoorstelbaar waarover men zo al onderzoek uitvoert. Wat is de relevantie ervan? Wie wordt er voor betaald?
Een massa aan nutteloze studies dus, maar niet altijd!
Opel heeft nu een studie uitgevoerd naar het liefdesleven van onze landgenoten achter het stuur. Een belangrijke wetenswaardigheid, al was het maar om de ergonomie en het comfort van het auto-interieur op dit populaire menselijk gedrag af te stemmen. De belgen blijken niet alleen de dapperste, maar nu ook de meest " hitsige" onder alle Galliers te zijn. Zo blijkt uit de enquete dat 7 op 10 van de ondervraagden " het" al eens doet achter het stuur. 4 op 10 verkiezen hiervoor een parkeerterrein, maar 2 op 10 doen het ook al eens al rijdend.
Nieuwe slogan voor OPEL? :
Elk kOPpEL doet het in OPEL !
bron: www.vrtnieuws.net
Een massa aan nutteloze studies dus, maar niet altijd!
Opel heeft nu een studie uitgevoerd naar het liefdesleven van onze landgenoten achter het stuur. Een belangrijke wetenswaardigheid, al was het maar om de ergonomie en het comfort van het auto-interieur op dit populaire menselijk gedrag af te stemmen. De belgen blijken niet alleen de dapperste, maar nu ook de meest " hitsige" onder alle Galliers te zijn. Zo blijkt uit de enquete dat 7 op 10 van de ondervraagden " het" al eens doet achter het stuur. 4 op 10 verkiezen hiervoor een parkeerterrein, maar 2 op 10 doen het ook al eens al rijdend.
Nieuwe slogan voor OPEL? :
Elk kOPpEL doet het in OPEL !
bron: www.vrtnieuws.net
0 Comments:
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home