Tuesday, January 16, 2007

Gehakt


Ik had het al eens over het Belgisch Leger ( ABL ). And the show goes on ! Wat nu weer ?
Zondag is de site van defensie www.mil.be gehackt! Turkse nationalisten verdedigen op de Belgische defensiesite thans de genocide op de Armeniers en ontkennen dat er een Koerdisch probleem is in modelstaat Turkije . En ik die dacht dat internet een van oorsprong militair communicatiesysteem was, dat in latere fase ( begin jaren 90 ) vrijgemaakt is voor de burger.
Als iemand dan de knepen van de www beveiliging onder de knie heeft , zou dat toch wel het leger zijn, denk ik dan zo. Niet zo in Belgiƫ, de site wordt rustig gehackt.
En nu ? totale oorlog tegen hackers ? Neen hoor, veel straffer, het ABL gaat een klacht indienen tegen onbekenden !!!
Oef !, mijn subjectief onveiligheidsgevoel wordt opnieuw onderdrukt !
Volgens mij heeft ons defensie -apparaat vooral expertise ( voortgaande op de regelmaat waarmee de miliciens deze lekkernij destijds voorgeschoteld kregen ) , met gehakt ballen , eerder dan met gehackte sites, of zou ik mij vergissen?
En minister Flahaut, hij ploegde voort!
Heerlijk !

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home