Saturday, August 26, 2006

dwangarbeid


Was gisteren op doktersconsult. Senioren dienen dat immers regelmatig te ondergaan. Zeker als men de talloze reclameboodschappen en raadgevingen in de " live-style " magazines voor de 50 plusser leest. Het ergste vind ik dat men naast alle pillen, vitaminen, zalfjes, spray's en lotions dan nog eens aan zijn " conditie " zou moeten werken. Lees ook vooral niet wat je daarenboven allemaal niet meer mag eten ( en wat wel ) want dan zal je zien dat een konijn een luxe leventje heeft.
Conditie nu : Altijd komt dit neer op één of andere vorm van afmatting, ook sport genoemd, hetzij op een sessie met een of ander marteltuig in een fitnesscentrum. Beide opties hebben mij nooit aangesproken en zullen dus een grote opgave zijn indien ik eraan toegeef . Wat nog niet zeker is , want volgens mij is het niet gezond om uw metabolisme te overbelasten !
Ik laat het dus nog even bezinken!

Waarom toch is alles wat aangenaam is in dit leven , ofwel onwettig, ofwel onzedig, ofwel wordt je er dik van ??

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home