Sunday, August 20, 2006

Kritiek


Zondag was er terug familieconclaaf na 2 maanden onderbreking. Je zou denken dat er dan een tsunami aan nieuwsjes te vertellen valt. Het is opmerkelijk echter, hoe het alledaags leventje ook kan voortkabbelen zonder ups en downs, zonder veel feiten die echt het vermelden waard zijn.
Eigenlijk maar één uitschieter : de prille kennismaking met een nieuwe date , uitvoerig toegelicht door betrokkene ( prominent lid van de raad ). Politieke en maatschappelijke ontwikkelingen ( gewichtig , niet ? ) of straat roddels , die al eens becommentariëerd worden en tot geanimeerde meningsverschillen kunnen leiden, kwamen evenmin aan de orde, zodat huis-, tuin- , weer- en familienieuwjes de hoofdmoot vormde van de gesprekken.

Toch één valse noot :
Zowaar enige kritiek op mijn blog : Te negatief !!!

En zeggen dat ik nu al 3 dagen de multicul bewust mijd ! ( kwestie van niet altijd over hetzelfde te zagen ) en geloof me, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik daag u uit, je hoeft echt niets speciaal te doen of te laten, maar ik verzeker je dat je wel ergens ( radio , tv, straat, trein, krant...) de aanwezigheid van de islam zal ervaren hebben, nog vooraleer het pakweg 10 h in de morgen is.
Het is zondag, alles OK in dit avondland en we spelen de match voort!
Wel wetende dat we al aan de " verlengingen " zijn begonnen !
Hoeveel dergelijke verlengingen zijn er echter voorzien en hoelang duren ze ?
Hoezee,
klik, en je zal zien dat ik de humor niet gebannen heb uit mijn leven !

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home