Friday, April 04, 2008

indiaan







Drie jaar geleden werd mijn buik in de lengterichting opengelegd, om enige defecte attributen weg te halen. Deze week deed men het in overdwarse richting. Ik hoop dat ik onbewust de islam geen onrecht heb aangedaan , want ik draag dus voortaan de duidelijke sporen van een discriminerend kruisteken op mijn torso. Kan ik weldra nog wel in het openbaar zwembad terecht met deze manifeste religieuze symboliek , waar andersdenkenden misschien aanstoot zullen aannemen? ( en die dan bovendien nog niet eens mijn eigen overtuiging dekt ! )
Maar goed, ik zal al beginnen met rugslag te vermijden en we zien dan wel. Desnoods schakel ik wel over op een nieuwe sportdiscipline , meer aangepast aan mijn leeftijd, bv. biljart, duivenmelken, of lotto ?
Overigens is mijn respect voor de medische wetenschap en de ziekenzorg er alleen maar door gestegen. Chapeau voor de kunde en correcte en voorkomende zorg van dokters en verplegers.
"Geen gaven, zonder gebreken" zegt men wel eens, en daarom volgend miniem minpuntje, zij het van multiculturele aard en dus helemaal niet erg .
Volgens mijn dokter is het bovendien van tijdelijke aard: het betreft mijn mannelijke (multicolore) wapenuitrusting die zich thans in indianenfase bevindt ( rood), daarna zal ondermeer de neger-fase ( zwart), de magreb-fase (bruin) en de china-fase ( geel ) volgen, uiteindelijk zal mijn blanke afkomst zich terug manifesteren. Gelukkig maar...



1 Comments:

Blogger stefkens said...

Gezondheid!

10:58 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home