Saturday, March 24, 2007

diversiteit


1-1 Gelijkspel . Wekelijks kampt mijn oudste boy voor de overwinning met zijn voetbalvriendjes.Mijn jongste boy en ikzelf staan erbij en kijken ernaar. Nu al is te merken dat mijn 2 boys verschillende interesses hebben. Ik geloof nooit dat de jongste dezelfde sportieve ambities zal koesteren , zoals zijn broer die wel passioneel beleeft.
Met name merk ik dat zijn sportieve aandacht vlug verdrongen wordt door verleidingen van meer culinaire aard, zoals daar zijn: hot-dog met pikante curry, cecémel, chips, lekstok...
Overigens is hij meer geboeid door de " sjotterkes" in de cafetaria dan door de live-voorstelling op het terrein.
Benieuwd welke richting het zal uitgaan . Geen uithoudingssport, volgens mij. Voor mij niet moeilijk te vatten, want het heeft mij ook nooit geboeid.
Trouwens , God moet zijn getal hebben, zegt men toch!
En " diversiteit" is toch het ordewoord ?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home