Friday, November 21, 2008

werkzekerheid


Wetenschappelijke ontwikkelingen stapelen zich dezer dagen op in een razendsnel tempo, zoveel is zeker. Vandaar dat mijn voorlaatste bericht over de geniale vondst van het " composttoilet" inmiddels al voorbijgestreefd lijkt. Uit een rapport van het Nederlandse Rijksinstituut voor volksgezondheid en milieu blijkt immers volgende aanbeveling:
" In de toekomst zou urine van wie geneesmiddelen neemt, apart moeten worden opgevangen en apart worden gezuiverd, omdat die het milieu meer belast !" ( Het laatste nieuws 20/11/08 )
Naarstig verder studeren , zou ik zeggen aan onze researchers, en aan onze overheid: vlijtig verder subsidies uitdelen aan de milieu-nietsnutten, die met dit soort tijdverdrijf hun eigen bestaansreden in stand kunnen houden.
Ik kijk al halsreikend uit naar de verdere verfijning van deze wetenschappelijke doorbraak.
Want er blijven nog prangende vragen lijkt mij:
Wat bijvoorbeeld met de urine van alcoliekers, koffiedrinkers, rokers, wietgebruikers, drugverslaafden , lijmsnuivers ...
Hoe wordt een efficiƫnt en universeel collecte apparaat opgesteld, dat bv ook in Congo en aangelenden kan ingezet worden ? Wat met de stoelgang ?
Nog jaaaaaren dikbetaald studiewerk, als je 't mij vraagt! Bovendien zeer boeiend en van het hoogste belang voor de " mensen".!
Lachen of huilen ?


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home